Notice: Function _load_textdomain_just_in_time được gọi không chính xác. Tải bản dịch cho miền neve-pro-addon được kích hoạt quá sớm. Đây thường là dấu hiệu cho thấy một số mã trong plugin hoặc chủ đề chạy quá sớm. Bản dịch phải được tải tại hành động init hoặc sau đó. Vui lòng xem Hướng dẫn Debug trong WordPress để biết thêm thông tin. (Thông điệp này đã được thêm vào trong phiên bản 6.7.0.) in /var/www/vhosts/digica.vn/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6121
TikTok: Legitimate Marketing Platform or Deceptive Advertising Medium? | Boston Hospitality Review – Boston University – Thực tập sinh Digital Marketing @HCM/HN
Chuyển tới nội dung

TikTok: Legitimate Marketing Platform or Deceptive Advertising Medium? | Boston Hospitality Review – Boston University

  • bởi

Source: Image by Ascannio on ShutterstockBy Dorian Brown, SHA ’22 and Jason Chang, SHA ’22The Beginning TikTok, a popular yet continually controversial social media platform, has been a dominant force on how Gen Z consumes entertainment and information (Muliadi, 2020). Originally founded in 2014 as Musical.ly by Alex Zhou and Louis Yang (Leskin, 2020), the app emerged immensely popular after Musical.ly was fused with Chinese app Douyin. ByteDance, the parent company of Douyin, eventually purchased Musical.ly for approximately US $1 billion in November of 2017. A year later, it was announced that Musical.ly would shut down, and was ultimately replaced with the currently… 

Read More


=======
Xem và tương tác trực tiếp với nhà tuyển dụng trên FB group: Digica (Search theo tên công ty)

Đăng tuyển dụng mới

Để lại một bình luận

Email của bạn sẽ không được hiển thị công khai. Các trường bắt buộc được đánh dấu *